DANE FIRMY

 

PW AJMA Andrzej Krysiuk

Krzewina 33c,

05-074 Halinów

NIP: 545-147-44-58

REGON: 360364341

 

tel.: +48 500 377 806

e-mail: pwajma@gmail.com (preferowana forma kontaktu)

 

Numer konta PLN:

Santander Bank Polska S.A.: 08 1910 1048 2214 8000 7979 0001

Kod SWIFT: WBKPPLPPXXX

 

Numer konta EUR:

Nest Bank S.A.: 85 1870 1045 2078 1260 9521 0002

KOD SWIFT: NESBPLPW

 

REGULAMIN SKLEPU

Dostawa

  1. W przypadku, jeśli w ofercie nie określono inaczej - koszty transportu pokrywa Kupujący.
  2. Rodzaj transportu i sposób płatności wybierają Państwo z menu w czasie zakupu.
  3. Zlecając przelew prosimy pamiętać, aby podać kod zamówienia i dane kupującego. Przyspieszy to identyfikację kupującego i wysyłkę towaru.
  4. Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.

Sposób płatności i faktura

  1. Sposób płatności wybierają Państwo z menu w czasie zakupu.
  2. Do każdej transakcji wystawiamy FAKTURĘ VAT.

Odstąpienie od umowy

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
  2.  W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący dokonuje zwrotu towaru na własny koszt.
  3.  W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego, sprzedający po otrzymaniu zwrotu towaru zwróci w ciągu 7 dni kwotę wpłaconą przez kupującego pomniejszoną o wartość dostawy.

Reklamacje i roszczenia

  1. Ewentualne roszczenia wobec sprzedawcy dotyczące realizacji zamówienia i przedmiotu sprzedaży są ograniczone wyłącznie do kwotu zapłaconej sprzedawcy za zakup bez względu na powód i wielkość poniesionych strat.
  2. Wszelkie informacje zawarte w opisach ofert są podawane w najlepszej wierze na podstawie własnego doświadczenia ilub z ogólnodostępnych źródeł. Firma PW AJMA zastrzega że użycie tych informacji jest samodzielnym wyborem każdej osoby/podmiotu, podjętym na jej/jego własne ryzyko. Firma PW AJMA nie ponosi odpowiedzialności za skutki użycia tych informacji w działalności danej osoby/podmiotu.

Dane osobowe

  1. Dane osobowe w sklepie są przetwarzane na potrzeby realizacji procesu zakupowego: wystawienie faktury/rachunku, realizację płatności oraz realizację wysyłki.
  2. W celu realizacji wysyłki dane mogą być przekazane firmie wysyłkowej. Faktury są wystawiane poprzez serwis ifirma.pl i tam są przekazywane dane konieczne do wystawienia faktury. W przypadku wybrania płatności przez bramkę płatniczą, dane są przekazywane do serwisu tpay.pl.
  3. Dane są drukowane na fakturze, stronie adresowej przesyłki.
  4. Dane klientów są przechowywane w bazie danych sklepu.
  5. Opcjonalnie klient może udzielić zgody na wysyłanie na swój adres email newslettera sklepu.
  6. Z zastrzeżeniem punktu 2 dane nie są przenoszone do innych systemów / nie są udostępniane innym podmiotom.
  7. Klient może zarządzać swoimi danymi po zalogowaniu się do sklepu poprzez link: Twoje konto (nazwa użytkownika obok przycisku Koszyk na stronie głównej) -> Moje dane osobowe.
  8. Klient ma prawo wnieść skargę na sposób przetwarzania danych osobowych w naszym sklepie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.